PamUK prENs büYüYOrrr

Lilypie First Birthday tickers

7 Ekim 2013 Pazartesi

54. Gun

ilk gun, ikinci, üçüncü, yedinci, kırkı, elli ikisi...
ne fark ediyor? acısı diniyor mu?
bence hayır...
sen benim anneannem değil "buyuk" annemdin...
ama dün Çağan 3,5 yaşındaki aklıyla çok güzel bir şey söyledi..
Ben biraz üzgündüm, o da üzülme o kocasının yanında dedi..
Ama beni bıraktı diyince, ama ben varım seninle anne dedi...
ve ben yine büyüdüm...
bbir kez daha anladım, evlat balının, evlat annesi olduğunu...
Sen gittin ben büyüdüm
Sen gittin benim cildim bile agladı arkandan, beyaz beyaz dokuyor gozyaslarını...
Seni ozluyorum
Seni cok seviyorum...
Ama biliyorum, sen o yedinci gününde mezarına ektiğim ve hala parıldayan pembe çiçek gibisin...
Gittiğin yerde açarsın...
Benim güzel kadınım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder