PamUK prENs büYüYOrrr

Lilypie First Birthday tickers

22 Ekim 2013 Salı

Hoş da beş

Gözümde hep yüzün....
Aklımda türlü türlü anıların...
Dondurma yediğimiz düşüyor aklıma, Siyami Ersek dönüşü istemişti canın, sonra da kapıda kalmıştık...
Nasıl da severdin dondurmayı, bir de arabada gezmeyi...
Dido hadi bir tur attır derdin...
Ah o turlar hiç bitmeseydi be canımın içi...
Burnuma kokusu düşüyor sıkça
Dedemle bana hazırladğınız patatesli omletin...
Küp küp doğrardı dedeciğim ben okuldan dönene yakın...
Sen de hala hiçbirimizin beceremediği börek gibi omletimi pişirirdin...
Ne lezzetlidir elin...
Bi de dökmesen her yemekte bişey :)
Dedeciğim tembihlermiş sana kız okuldan geliyor yemeğini yemeden sakın üzerine gitme diye...
Sen ne gidecektin üzerime
Sen benim sırdaşımdın, canımdın...
Özledim anneanne...
Sokağına giremiyorum...
Saçım dağınık kalsa, kulağıma geliyor sesin bi tara su saclarını diye...
Ben sensiz büyümek istemiyorum...
Seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder